Jumaat, 22 Mei 2009

sendirian menyusuri lorong di Kuala Lumpur

Tags

Antara kekesalan saya selepas hand phone rosak ialah tidak dapat menghubungi handai taulan di Kuala Lumpur. Paling tidak seronok ialah apabila tidak dapat menghubungi Lenny dan suami , yang saya yakin berada di Kuala Lumpur ketika itu. Hanya sempat menghubungi Rusdi, yang kebetulan pula balik ke Sabah. Jadi hanya Mama si Indah yang dapat dihubungi kerana nombor mereka tercatat dalam buku nota.
Rupanya pada ketika itu juga saudara Musli Haji Oli mengsms bagi menyatakan beliau juga kebetulan di KL dan hanya berada di seberang jalan. tapi sms tak dapat dibaca dan perkara itu hanya diketahui selepas telefon di repair sesampainya di KK.
Selepas majlis pada malam itu, dan selepas update di Internet, kami ke Chow Kit bersama cikgu Suhaibul dan Jumadil dan anak-anak SMK putatan. Sempat makan buah laici kerana buah durian tak ada.
Esoknya, selepas ke internet, saya menghabiskan waktu menyusuri jalan dari Kamdar ke Mydin,giant dan sempat singgah di saba Islamicc Media. Menjenguk Sogo hingga ke tingkat lapan sebelum berpatah balik. Alhamdulillah, saya sempat membeli ole ole untuk isteri dan anak-anak.
Sementara menunggu bas, kami makan biji buah berangan di lobi hotel Cititel. Rasanya seperti biji nangka.